Back in School ...

Jaha!
Då vare skola igen då! jag orkar egentligen inte, men vad ska man göra?
Det är bara att bita i det sura äpplet och köra på stenhårt. Det är nu det gäller, om man misslyckas
nu, är det kört...

Mitt sommarlov har varit helt otroligt bra! Fått träffa flera roliga människor i sommar och såklart festat
en del ^^
Har faktiskt även jobbat. Kan ni tänka er? jag jobba .... Det funkar inte riktigt. men jag tjänade en klase pengar
så är faktiskt nöjd och stolt över mig själv. om ni undrade vad jag jobbade med, så jobbade jag som BarnFlicka kan man säga till våra kompisars barn. Skit kul faktiskt för de är så underbart söta, men livliga! =/ alltid leka.

Nu när man är Back in shcool så får man väl starta en Blogg tänkte jag.. ^^
Satsar inte på att blogga så mycket, utan mera på mina bilder.
Ja jag har fotografering som ett intresse, eller ja det har inte
varit det länge, kanske ett år :S Aja, jag vet inte riktigt men det kvittar ...
har även en liten fotoblogg på http://hforsberg.devote.se/  så snälla kolla in den. ps. den är cokså ny ^^

ha det gött så hörs vi.    
Tjenixen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0