FotoSöndag ..

Jaha!
Idag får man väl gå ut och fotografera lite så man får lite nya bilder i bilgalleriet. Trevligt värre ...
Senare vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Söndagar är ganska tråkiga ;S
Okej, det är varmt ute så, jag skulle kunna bada ,, men det orkar vi inte .
Det är för fint väder att kolla film , tv eller ens vara inne på datan  ,,
Jag kan måla, eller göra lite konst av Nagellack på ett papper,
eller kanske kladda med något kletigt ......
vad kr ni jag ska göra?! Jag får panik ....
Jag skulle kunna ringa mina vänner, men de är inte hemma, så det kan bli ganska svårt .

Men ja, det får bli en fotosöndag helt enkelt. Lägger in bilderna senare ikväll så får ni se hur de blev. :)


Tjenixen på er! =)



jag som hoppar baklänges ner i en pool.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-08-24 @ 07:45:29
URL: http://mennahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0