Host *



Johanna Hannah på Byssen!




Jaha!
Är det bara jag, eller är det riktit många som är sjuka?! :S
Jag är skiit sjuk! :( Sitter här hemma med en varm, god kopp te i handen och hostar. rösten min är försvunnen, så min talan är borta. Näsan rinner som ett vattenfall i regnskogarna och halsen bränner som en glödande kol bit. Har ni nån ide vad man kan göra om man har a pain in the as like me? vad ska man hitta på? Man kan inte direkt gå ut och springa eller åka ner till kompisarna för då blir de sjuka de med :S
Ahh! hata hata hata, men johanna gumman som är lika sjuk som jag finns iallafall.
Hoppas inte ni drabbas av en såfan hård förkylning !

Tjenixen så hoppas vi att JAG FÅR BLI FRISK! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0