mickromacka..

Jaha!
Tränat klart,  duschat, ätit och städat rummet. Det är det jag gjort sen jag tränat klart.(ungefär)
Alltid lika roligt på träningarna, ^^ flumm, skratt och åter flumm. Jag tror aldrig att vi har tråkigt på träningen. :p
Och hade ni hört talas om Landhockey innan? Ja? Nej?
Iallafall, ni som svarade nej, man kan inte jämföra Landhockey vad innebandy, Isåfall är Landhockey lite likt Ishockey. Fast vi har vanliga gympaskor på oss, benskydd, höga knästrumpor, en konstig klubba och en rund stenhård boll. Det är det vi har ungefär.
Målvakten (jag) har lika mycket skydd som en ihockeymålvakt har (om inte mer) .... Så man är väl isolerad ! =)
Reglerna är också väldigt anolrunda. Man får inte tacklas typ, inte nudda bollen med fött eller någondel av kroppen. Enbart klubban får röra bollen (utom målvakten som får ha bollen på hela sig). Målvakten får tillochmed slänga sig på spelarna (bara om det anses som att man skyddar bollen) ...
Sporten är SKIT rolig och jag kan rekomendera att ni testar det! ;p <3


Har snakkat också lite med mina vännor ! Alltid lika trevligt ^^ och väldigt intressanta ämnen vi snakkar om HAHA!
Den bästa maten som man kan äta om man inte har något hemma, är mickomacka.

* ta två skivor bröd
*ta fram ost ocrh skinka ur kylkåpet och applicera det på mackan.
*stoppa in i mickron på en tallrik i ca 45 sek. Kanske 1 min,, brors på.
*sen är det bara till att äta! Smakar fantastiskt. :))


Tjenixen på er, och Ät en mickromacka!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt sätt att göra micromacka:



det blir godare (tycker jag) om man har vetekakor men det går med råg ochså eller annat bröd. Proppa så mycket ost som du kan (lägg osten i mitten för den rinner ut annars) 30 sek i micron äts varm :D

2009-08-27 @ 21:53:30
Postat av: Anonym

sugarbby

2009-09-22 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0