Saturday ..


Amanda & Jag Hannah! <3

Jaha!
Har vairt med Amanda gumman och Ellinor :) Jätte roligt faktiskt.
Vi träffade Elli en stund innan vi skulle äta, SNITZEL! gott gott gott ...
Efter att vi ätit gick Amanda och jag ut och fotograferade (inte bilderna nedan eller åvan)
Tog många skit smexiga bilder, ^^
Elli kom tillbaka senare på kvällen så vi bestämde oss för att kolla film och tjocka oss med glass och popcorn :D hihi
Elli hade ingen rolig film sade hon så det fick bli en romantiskt film som Amanda hade, The Holiday. En grymt bra film som jag kan rekomendera! Sen nu har jag inte gjort så mkt. Varit inne på bildddagboken ett slag och så .. försökt ta några bra bilder, men misslyckas :(  ............................................................Hoppas någon bild blir bra tillsut :S :D

Tjenixen!



Det är alltid skönt, när man har någon man litar fullt på och en som man alltid kan gå till :) <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Åh The Holiday e min ABSOLUTA favvo film!!!! ni verkar ju haft en härlig lördag!!

Kraam<<3

2009-08-23 @ 01:21:12
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Japp :) lyssna gärna på mina låtar under kategorin Musik :)

Kram

2009-08-23 @ 11:35:42
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Amanda

aw...<33 vilken söt bild

2009-08-23 @ 21:57:57
URL: http://aleliasson.blogg.se/
Postat av: Ellibaajs

hihi mysig kväll :)

2009-08-23 @ 23:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0