Second school day...

jaha!
Skoladag nummer två har nu passerat ! 
Inget jävla speciellt har hänt, vi började tidigt som fan  08;05 såklart ....... och sen slutade vi 15;20!!
Stack efter det , (såklart) till Amanda hjärtat, och träffade både henne och andra Amanda. 
så här kommer en liten konversation av oss ;; 

hannah : hejsan amanda helstörd. Jag vill bajsa i din mun och sen vill jag bomba dig! 

Amanda ; jasså?! jag som ville fucka ditt huvud kommer inte kunna göra de om jag inte har någon pussy D:

hannah; är du säker, för jag vet att du kan allt. ^^ hihihihii ni vill inte veta ... 

amanda; ja...jag kan de mesta för jag e imba!!!! XD

hannah; haha, och alla ni som ser detta, om ni någon gång ser henne och hör henne säga FAIL ARN så måste
                ni slå henne på pungen.    Pussar OsS! 



roligt va? ne trodde väl inte det... haha, men vi tkr det och vi har rätt att tycka och säga vad vi vill! 
Aja, ha en rolig afternoon så hörs vi.      Bajs i Naveln. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0