MÅNDAG

Jaha!
Sitter just nu hemma framför datan och slappar med en persika i min hand. ^^  mums ...
Jag har annars varit i skolan hela jävla dan .. Inte särkilt skoj  :(
Sen blev allt mycket roligare! Jag stack hem och våldgästade Manddie babe. Och jag menar verkligen våldgästade henne. Hon hade ingen aning om att jag vart där.  :D Mkt roligt.
Vi lagade "Gröt" ,, eller ja en mislyckad gröt.. TACK LOVISA <3
fast, jag sket i den misslyckade gröten och åt upp mina kanelsnäckor och kexChoklad (det utalas ShexChoklad) samt min festis. :D MUMS <3
Sen spelade vi in en film, Totalt misslyckad rolig! :D haha, ni måste se den. Vi kanske lägger ut den på youtube .. ^^ hihhi

Jag lovade att lägga upp bilderna igår som jag tog, så lägger upp dem nu istället medans jag pratar med älsklings Amanda
<3




Kossa i himmeln





trying to kiss you Baby!






min blåa fot :D



Fot :P




:) <3




Tjenixen! P.s Vet ni hur man designar sin egen blogg? komentera isåfall jätte gärna bilden om hur man gör! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0