Freda/Lörda

Jaha!
Lgt everybody? man kanske ska säga Cha Cha, som tydligen blitt väldigt populärt nuförtiden att både säga och driva med -.-

Diggar lite till musiken och njuter av minnena från filmen jag just sätt på tv:en. WOLVERINE
En sjukt underbart häftig film. Man måste bara älska Hugh Jackman. Han är överhet kan jag bara säga ! :p
han har även varit med i AUSTRALIA
som är en annan helt otrlig film. Jag grät nästan igenom hela filmen för den var så jäkla bra. Jag älskar den, och den har blitt min nya favoritfilm. Men nog om det ...

Spelade Landhockey idag. Skulle egentligen spelat match mot ett Kill-Lag, men såklart fegade de ut ut sista minuten och sade " Var inte det nästa fredag? " :o OMG
ha ha på er (:
men vi tränade istället stenhårt som vanligt. Svetten rann längs mina varma kinder när jag sprang i den stora målvaktsutrustningen ..blää


LÖRDA;

Sen imorrn lörda ska man träffa lite roligt, men även konstigt Majs-folk. Fråga mig inte...
Varför ska det vara så himla rligt och samtidigt as nervöst att träffa nytt folk? Jag förstår mig inte på de :S
Hoppas vi hittar dit bara där vi ska vara , så vi inte går vilse i hela staden ^^ haha det skulle vara så typiskt oss och så skulle vi få panik och sprina och krama om stora träd som står mitt i gatan, sen skulle polisen hitta oss och kolla om vi gick på droger för att vi låtsades krama om träd som stod i gatan. Sen skulle våra föräldrar hämta oss och ge oss glass. :) HAHA


Ni vill inte veta mer om mina konstiga dagar så hejdå.

Tjenixen! :p



p.s (lite bilder sen plåtningen, jag har redigerat bilderna)





I'll se you.. Later on ..


Kommentarer
Postat av: helstörd

bajs i fittan min älskling jag ska ge dig massor av kommentarer för jag vet du gillar det. kan andra människor se vad jag ger för kommentarer?!

2009-10-30 @ 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0