ISO för högt.







Jaha!
har varit ute med Amanda och tagit bilder med min Kamera (även hennes). Skit skoj som vanligt
och kom in poå lite underliga konversationer såklart, men det var också as ballt ^^ tack honey.

Sen åkte man hem till henne och kollade "ensam mamma söker", så jävla roligt det är att titta på dem! XD
Asså jag fattar inte riktigt varför man är med i det pogramet? har man inte mod att gå ut på stan och hitta en istället för att göra en press av det? :S stört.

Aja, nu sitter jag här hemma och redigerar some pictures som nji kanske kan se ovan. Det är bara en del av dem. Kommer kanske fler sen. ^^


ha det gött Tjenixen!


Kommentarer
Postat av: elli

åhh kommer du ihåg när vi stod och skrek utanför det huset där vid löddesnäs då hon tanten blev sur haha :D ?

2009-09-27 @ 14:52:05
Postat av: Amanda

hahaha du har länken till bdb istället för mig:D

2009-09-27 @ 17:49:32
URL: http://aleliasson.blogg.se/
Postat av: hannah frosberg

ja! hahah fyfan vad kul det var XD

2009-09-28 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0