Provet = DONE!

Jaha!
Hejsan alla glada, friska och pigga människor, och stackars er ledsna , sjuka och trötta männisor :)
Mitt liv är bara underbaart. Hur är ert? Jag Hoppas verkligen att ni njuter nu och lever livet i harmoni och inte i någon jävla missär. :S
Idag var man och fixade praktik med Amanda hos Fotograf Jan Nordén ! Mkt trevligt. =?
Sen var med BurgerKing som gällde. MUMS med chokladsås.

Stollt är jag iallafall över mig själv, för jag har ÄNTLIGEN klarat det jävla provet ! Fyfan vad kul det var att äntligen fixa det! :D Nu äre bara uppkörningen kvar ,, men det fixar vi (Y)
Påvägen dit och hem fick man ta lita bilder jue. och det GILLAR vi, samt så gillar vi också ben&Jerrys glass <3

Bildern kommer här ;D



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur designade du din blogg?

2009-09-08 @ 20:12:07
URL: http://aleliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0