hm.









Jaha!

Jaha got folk! MIN FÖDELSEDAG har varit! :p <3 Grattis kanske? (A)
Hade en riktigt underbar födelsedag faktiskt. vaknade av att mina pärpn sjöng för mig. Fick en systemkamera i present av dem! Älskar er!
Senare i skolan sötte man på såklart störiga Amanda och Amanda som såklart hade köpt en present till mig, men glömt den hemma ^^ Johanna däremot hade icke glömt den. Fick Raklödder (hahah) och hårinpackning. thnx.

Iallafall en riktigt lyckad dag. Idag är det fredag(min födelsedag var i måndags)

Hade träning idag. Mycket roligt, Amanda , Amanda och Vicki, kollade på vår träning. <3 SKOJ

Tjenixen så länge!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Amanda glömde den hemma:P

2009-09-05 @ 16:32:18
URL: http://aleliasson.blogg.se/
Postat av: Leia

Ha en skön söndag! =)

2009-09-06 @ 11:17:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Freddi

Grattis söta människa :D

2009-09-08 @ 21:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0